میله هالتر بادی پامپ

خرید محصول میله هالتر بادی پامپ
شناسه محصول: نامعلوم

قیمت: ۵۲۰,۰۰۰ تومان۵۴۰,۰۰۰ تومان

پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

میله هالتر بادی پامپ

میله هالتر بادی پامپ

جنس فایبر گلاس – طول 120 و 140 سانتی متر – کیفیت عالی – محصول ایران

توضیحات

بادی پامپ چیست؟

میله هالتر بادی پامپ

میله بادی پامپ با میله وزن دار بادی پامپ  یک وسیله ی ورزشی برای افزایش آمادگی بدنی و تناسب اندام است. آمادگی بدنی یا تناسب اندام زمانی حاصل می شود که یک فرد حجم عضلات بالایی داشته باشد. تمرین بادی پامپ برای افرادی که زمان ندارند به باشگاه بروند نیز مناسب است. میله هالتر بادی پمپ از جنس فایبرگلاس است. این میله دارای یک وزن بوده و می توان به آن وزنه اضافه کرد. این میله هالتر برای ورزش های بادی پامپ و ایروبیک مناسب است.

داشتن حجم بالای عضلات نیاز به تمرین دارد. اما آیا فقط تمرین کردن و عرق ریختن کافیست؟ استفاده از این وسیله ی ورزشی در تمرین موجب جهت دادن به حرکت ورزشی در راستای افزایش حجم عضلات خواهد شد.

میله هالتر در ایروبیک ، یوگا و دیگر ورزشها مورد استفاده قرار می گیرد. میله بادی پامپ محدودیت نداشته و قابلیت تحمل وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد.

بادی پامپ (bodypump) ورزشی بسیار مناسب برای لاغری و تناسب اندام است که  با وزنه و هالتر سرو کار دارد و اثر شگفت‌انگیزی روی بدن شما دارد. بادی‌پامپ ورزشی هوازی-قدرتی است که در آن از هالتر برای انجام تمرینات قدرتی و استقامتی استفاده می‌کنند. کلاس‌های بادی‌پامپ معمولاً ۶۰-۵۰ دقیقه طول می‌کشند و در طول کلاس از موزیک های پر هیجان و انگیزش دهنده استفاده می شود، که قدرت و کارایی را چندبرابر می‌کند.

این کلاس‌ها توسط مربیان حرفه‌ای اداره می‌شوند. تمرینات این ورزش بسیار شادی‌بخش و البته سخت هستند که ضربان‌قلب را بالا برده، روی کلیه قسمت‌های بدنتان کار می‌کنند و کالری بسیار بالایی می‌سوزاند. در ابتدا بادی پامپ  توسط کمپانی لس میلز (Les Mills) و در کشور نیوزلند معرفی و شروع شد . اما این ورزش پر هیجان ، قدرتی و موثر امروزه در بسیاری از کشورها از جمله ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

تمرینات با وزنه و بار امروزه به بخش با اهمیتی در تمامی تمرینات آمادگی جسمانی با اهداف مختلف تبدیل شده است. این اهداف می تواند شامل کاهش وزن، توان بخشی به افراد مسن، تقویت عضلات، یا در کل هرگونه اهداف ورزشی باشد. بادی پامپ یک مجموعه تمرین با وزنه را داراست که بعنوان راه حل بهبود فعالیتهای روزانه برای تمام آحاد مردم با نیازمندیهای مختلف و خاص می باشد.

مشخصات

مشخصات

.
سایز

سایز 120 سانتی متر, سایز 140 سانتی متر

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۵۲۰,۰۰۰ تومان۵۴۰,۰۰۰ تومان