رینگ پیلاتس دسته فومی

خرید محصول رینگ پیلاتس دسته فومی

قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
معرفی کوتاه

رینگ پیلاتس دسته فومی

وزن: 300 گرم

قطر: 39 سانتی متر

قابل شستشو: بله

نوع دسته: فوم

توضیحات

رینگ پیلاتس دسته فومی

ورزش یوگا و پیلاتس امروزه در بین ورزشکاران از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. تمرکز پیلاتس بر روی تقویت عضلات مرکزی با تکیه بر هماهنگی عصب و عضله است . در واقع پیلاتس می خواهد شما هم به سلامت جسمانی برسید و هم به سلامت ذهنی . این مسئله برای تاثیر گزاری هر چه بیشتر تمرینات بسیار اهمیت است .

رینگ پیلاتس

رینگ یوگا یا همان حلقه پیلاتس، یکی از لوازمی است که هم در ورزش یوگا کاربرد دارد و هم در ورزش پیلاتس. با استفاده از رینگ یوگا (حلقه یوگا) شما می توانید عضلات و ماهیچه های ریز و در‌شت خود را تقویت کنید .

این محصول شکم، ران، پا و استقامت و تحرک را تقویت می‌کند. حلقه پیلاتس کارایی بالا برای زنان به علت افزایش استقامت قسمت‌های داخلی و خارجی ران دارد. حمل این محصول بسیار راحت است، زیرا تقریبا مسطح و سبک وزن می باشد و حجم زیادی نمی گیرد.

رینگ پیلاتس دسته فومی

به دلیل کاربردهای فراوانی که این وسیله دارد نام های متفاوتی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حلقه پیلاتس، رینگ یوگا و حلقه یوگا نیز اشاره کرد. رینگ پیلاتس از جمله لوازم ورزشی است که با استفاده از آن می‌توان حرکات ورزشی بسیار متنوعی را انجام دارد که بسته به اهداف شما برای ورزش کردن متفاوت می‌‌باشد. حلقه پیلاتس مقاومت متوسطی را برای عضلات بدن شما ایجاد می‌کند که موجب تقویت عضلات عضلات پا، ران، نیم تنه، شکم و پشت بازو می‌شود

فیت نو اسپرت

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
۱۸۰,۰۰۰ تومان